Расширенный поиск

28 лет, женщина

Соискатель скрыл свои контакты

Москва

Курская (АПЛ) Курская (КЛ) Чкаловская

Гражданство: Россия

Желаемая должность и зарплата
Администратор, секретарь
20 000 руб.
График, место работы
Полный рабочий день, частичная занятость. Ищу работу в городе: Москва . Командировки возможны.
Стаж в желаемой должности
5 лет
Профессиональные навыки
Ответственность‚ исполнительность‚ высокая работоспособность‚ готовность к обучению‚ профессиональному росту (готова освоить новую специальность‚ работать стажером или помощником для получения новых навыков и знаний)‚ способность работать с большими потоками информации‚ стрессоустойчивость‚ аккуратность‚ грамотная речь‚ организаторские способности‚ нацеленность на успешный результат трудовой деятельносьти.
Основное образование
Высшее , Санкт-Петербургский Госуниверситет, Философский Факультет , 2009
 
Опыт работы

2014, сентябрь — продолжаю работать, 2 года 3 мес

Офис менеджер

Компания

Консалтинговая компания , Москва

Ordering, stocking and inventory management of office, including business cards, stationery and printed stationery, ordering and management of entry passes, support the ordering and management of mobility questions, routing phone calls/emails that are addressed to office phone number/email, booking confidential destruction, helping with Office events set up, travel arrangements, printing, binding and scanning of documents and presentations, preparing monthly timesheets and expense reports, assistance with greeting clients, booking and setting up meeting rooms and organizing catering, partner support (scheduling internal and external meetings, conference calls, video conferences, communicating with clients and infrastructure staff as appropriate), workflow coordination.

 

2012, апрель — 2014, январь, 1 год 9 мес

Специалист отдела Глобал Мобилити

PwC (PricewaterhouseCoopers)

Консалтинговая компания, аудиторская компания , Москва

General administrative and assistant support:
arrangement and coordination of business trips: visa and travel support such as booking hotels and serviced apartments, flight tickets, driver coordination, preparing expense reports
coordinating meetings arrangements: maintaining contacts with clients, partners and guests in order to provide necessary services
responsibility for correspondence and calls, video conferences, conference rooms booking
Assistance for expats:
Coordination of relocation: booking flights for expats and their family members from the country of residence to Russia, help with settling in a new place of residence, reimbursement of relocation expenses, opening of Russian bank accounts and etс.
Coordination of shipment process from survey to delivery: requesting and reviewing shipping quotes and selection a successful shipping vendor, preparing documentation required for shipment process and prolongation of temporary import obligation, staff advance request for payment of Customs duties
Document workflow coordination:
Negotiation with Vendors re issuing invoices, contracts, addendums, refund, coordination of the agreement signing process and further partners activities under a contract
responsible for archive, filing documents, scan copy.

 

2010, сентябрь — 2012, январь, 1 год 4 мес

Ассистент отдела специальных проектов

Йота, ООО

Интернет-провайдер, оператор связи , Санкт-Петербург

Special Projects Department Coordinating/Administrative Manager
March 2011 – January 2012
Efficient and timely administrative support to team members: head of project office, commercial director, PR manager, business development managers, designer: reception and routing of incoming calls, handle team correspondence, management of travel related services (visa support, ticket booking, hotel reservation, conference room booking), organization of internal and external meetings, active communication and closely interaction with back office departments (legal, finance, HR, payroll), document workflow coordination.
September 2010 – March 2011
Secretary (VIP, Client floor)
Visitors greeting, receiving and processing phone calls, reception and routing of incoming correspondence, booking rooms and conference facilities, copying and printing various documents, coordinating meetings arrangements: maintaining contacts with clients, partners and guests in order to provide necessary services.

 

2009, август — 2009, октябрь, 2 мес

кассир-операционист, бармен

кинотеатр

открытие и закрытие смены (проведение инвентаризации),обслуживание гостей, работа на кассе, принятие, подготовка заказа (работа с алкоголем, закусками), поддержание чистоты на рабочем месте и в залах для гостей.

 

2007, сентябрь — 2008, февраль, 5 мес

официант, бармен

Джаз клуб

открытие и закрытие смены (проведение инвентаризации),обслуживание гостей,работа на кассе, принятие, подготовка заказа (работа с алкоголем, закусками), поддержание чистоты на рабочем месте и в залах для гостей.

 
Основное образование
2009 г.в.

Высшее образование (специалист)

Санкт-Петербургский Госуниверситет, Философский Факультет

культуролог
 

Владение языками

Английский - свободное владение

 
Подробнее о себе

Семейное положение

Не замужем , Детей нет